محله حسن آباد و زرگنده تهران

همانند بسیاری از مناطق خوش آب و هوای شمال تهران محله حسن آباد و زرگنده نیز در زمان قدیم باغ و قنات های بسیاری را در منطقه ای خوش آب و هوا داشته است. محله حسن آباد و زرگنده دو نما دارد یک نما با قدم زدن در قسمت شمالی نمایان می‌شود که دسترسی‌های نزدیکی به خیابان‌های الهیه و جردن دارد و از شلوغی دور است، کسبه و مغازه کم دیده می‌شود و تنها صدای ماشین‌هایی که در تنگی کوچه و خیابان می‌لولند جلب نظر می‌کند. اما نمای دیگر وقتی رو می‌شود که شیب محله به سمت سرازیری می‌رود و شلوغی و رفت و آمد بیشتر می‌شود.

حتما مطالعه شود: قیمت هر مترمربع رنگ اکرلیک چقدر است؟

نقاشی ساختمان حسن آباد و زرگنده

نقاشی ساختمان حسن آباد و زرگنده

دسترسی محله حسن آباد و زرگنده

محله حسن آباد – زرگنده از محله های پر ترافیک تهران است که دسترسی به آن کمی دشوار است. وسایل حمل و نقل عموری عبور و مرور خود را از خیابان شریعتی انجام می دهند. محلهٔ‌های حسن‌آباد و زرگنده در ۳ کیلومتری تجریش واقع شده‌اند.
بالا و پایین محله حسن آباد و زرگنده معروف است که بالا به بخش هایی اطلاق می شد که روی ارتفاعات قرار داشت و دسترسی به آن کمی دشوار بود. از این روی برخی افراد برای حفظ اموال و جواهراتشان به طور شبانه به ارتفاعات می رفتند و آن ها را در جایی مشخص دفن می کردند.
متاسفانه افرادی به امواد دست میافتند و از آن خود می کردند. مردم محلی نام این کار را زر کندن از تپه نامیدند که رفته رفته نام حسن آباد، زرگنده نیز نامیده شد. امروزه حسن آباد یا همان زرگنده از رونق و برو بیایی بهره مند است.

نقاشی ساختمان حسن آباد و زرگنده

برای نقاشی ساختمان محله حسن آباد و زرگنده می توان الگوهای رنگی متفاوتی را با توجه به ساختمان قدیمی و یا نوساز ارائه نمود. در کنار ساختمان های مسکونی محله حسن آباد و زرگنده امکانات رفاهی و تجاری بسیاری خواهید یافت که مردم این محله با آن خو گرفته اند و آن را مزاحتی برای زندگی خود نمی دانند.

بهترین الگوی نقاشی ساختمان حسن آباد و زرگنده

می توانید برای نقاشی ساختمان محله حسن آباد و زرگنده الگوی نقاشی مراکز فروش را پیشنهاد داد که مخاطبان بسیاری از این محله وجود دارند که تمایل به زیباسازی فروشگاه خود با رنگ های اصیل و باکیفیت دارند.

نقاشی ساختمان حسن آباد و زرگنده

نقاشی ساختمان حسن آباد و زرگنده

همانطور که گفته شد، افراد اصیل و ساکنان قدیمی یک محله همواره بر آنند تا ساختمان های خود را به زیبایی هر چه تمام به نقاشان چیره دست و حرفه ای بسپارند تا منزل و سرایی متفاوت به آن ها ارائه نماید. مردمان تهران بسیار دلشاد و صبور هستند و می توان با انواع پیشنهادات رنگی، ایشان را سر ذوق آورد و امید را در دل ها زنده کرد.

نقاشی ساختمان محله حسن آباد – زرگنده را هرچه تمام تر رنگی خواهیم کرد تا نشاط و سر زندگی در ساکنین آن حفظ شود و به بهانه ای هرچند کوچک دیدن نقاشی ساختمان یک محله دل ها را مات خود کند و لحظاتی افراد را از افکار ناراحت کننده و پریشلان خارج نماید.

حتما مطالعه شود : انواع رنگ نما ساختمان

نقاشی ساختمان الماس هرآنچه از زیبایی است را در شان یک ایرانی ارائه خواهد کرد که چه مشتاقانه به نظاره هنرمندی استادان می ایستند و تحسین می کنند. نقاشی ساختمان الماس برآن است تا با هنر خود زندگی شما را رنگین تر از پیش کند و با طرحی نو در انداختن، شما را مجذوب و شیفته زندگی باعشق نماید.