دسترسی محله احتشامیه

احتشامیه یکی از محله‌های منطقه ۳ تهران است که در شمال شرقی محله دروس و در جنوب شرقی محله اختیاریه قرار گرفته است. علت نام گذاری آن به دلیل وجود پر فیض دکتر احتشام در 100 سال گذشته است.
خیابان های مهم واقع در محله احتشامیه خیابان بصیری، خیابان کلاهدوز، خیابان دکتر شریعتی و غیره است. این محله محبوب از از شمال به اختیاریه، تز جنوب به دروس و از غرب به درب دوم منتهی می شود.

خطوط عادی اتوبوس‌رانی در خیابان‌های کلاهدوز و پاسداران با مسافت کمی از همدیگر قرار گرفته‌اند. ساکنین احتشامیه می‌توانند از دسترسی‌های محله دروس و محله اختیاریه استفاده کنند؛ مانند خط اتوبوس پایانه تجریش-پایانه دستواره که از پاسداران و کلاهدوز می‌گذرد و خط سوهانک-سه راه ضرابخانه که در خیابان شریعتی ایستگاه دارد.

حتما مطالعه کنید: بهترین خدمات نقاشی ساختمان لایق بهترین ها در اختیاریه تهران

اگر از وضع مالی مطلوب و متوسط به بالایی برخوردار هستید نقاشی ساختمان الماس تجربه زندگی در احتشامیه را به شما توصیه می کند که با هیچ کجا قابل مقایسه نیست و در نوع خود بی نظیر است.
با وجود رونق و اعتباری که محله احتشامیه دارد قیمت خرید و اجاره ساختمان نیز از سطوح بالایی برخوردار است که البته برای برخی افراد این مبلغ ممکن است ناچیز به نظر آید.

نقاشی ساختمان محله احتشامیه

نقاشی ساختمان محله احتشامیه

نقاشی ساختمان محله احتشامیه

برای نقاشی ساختمان محله احتشامیه که از جمله محله های خوش آب و هوا و دوست داشتنی منطقه 3 است باید رنگ های متنوع و متفاوتی را به ساکنین و مالکین آن پیشنهاد داد. اما شاید تعجب کنید که از خدمات نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان الماس صحبت شود و پای استفاده از کاغذ دیواری به میان آید. ممکن است در ذهن برخی افراد این گمان به وجود آید که:

  • کاغذ دیواری ها ماندگاری ندارند.
  • با کوچکترین ضربه ای صدمه می بینند.
  • حیف از پولی که برای کاغذ دیواری خرج شود.
  • می توان از رنگ های خارجی استفاده کرد به جای کاغذ دیواری.

و کلی اما و اگرهای دیگر که به عنوان بهانه برای استفاده نکردن از کاغذ دیواری که تراشیده می شود.
نگران نباشید نقاشی ساختمان الماس طبق شرایط محله و همچنین سلیقه خودتان برای زیبایی منزلتان افکار بسیار در سر دارد کافی است یکبار امتحان کنید تا اثرات فوق العاده ان را ببینید.

نقاشی ساختمان محله احتشامیه

نقاشی ساختمان محله احتشامیه

پیشهادمطالعه: آیا رنگ اکرلیک قابل شستشو است؟ روش های پاک کردن رنگ اکرلیک در خانه

خرید و نصب بهترین و جدید ترین طرح های کاغذ دیواری در محله احتشامیه

ما در تیم نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان الماس علاوه براستفاده از رنگ های حرفه ای و فاخر استفاده می کنیم، از دیگر ابزارهای زیباسازی دکوراسیون نیز با بالاترین سطح کیفیت بهره مند هستیم. استفاده از کاغذ دیواری های نقاشی ساختمان الماس به شما نشان خواهد داد:

  1. می توانید ساختمان خود را با هر طرح و نقشی که بخواهید بیارایید.
  2. ماندگاری و دوام بالای کاغذ دیواری شما را متعجب خواهد کرد.
  3. قابلیت نظافت و شستشوی کاغذ دیواری را خواهید داشت.
  4. می توانید بدون آنکه نگران باشید بیخیال شیطنت های کودک دلبندتان باشید.
  5. ضد ضربه بودن و چسبندگی فوق العاده در کاغذ دیواری های مورد استفاده نقاشی ساختمان الماس شما را حیرت زده خواهد کرد.

به زیبایی هر چه تمام هنرمندان نقاشی ساختمان الماس با استفاده از برندهای محبوب و معتبر ساختمان زیبای شما را در محله احتشامیه تهران همچون عروس شهر خواهند کرد که از دیدن فضای جدید محل زندگی خود لذت خواهید برد.
حس خوب و رضایت از انتخاب نقاشی ساختمان الماس هدیه ای است که با ماندگاری بالا به شما خواهیم بخشید.کافیست یک بار امتحان کنید.