کناف کاری دیوار پشت تلویزیون

در حال حاضر توجه به دکوراسیون داخلی و طراحی مکان­های مختلف بسیار حائز اهمیت است. اگر به طراحی داخلی محل کار و زندگی خود اهمیت می­دهید و مایلید در کمترین زمان و با هزینه مناسب دکوراسیون مدرنی داشته باشید و یا می­خواهید با یک تغییر جزئی شاهد تحولی منحصربه­فرد شوید، توصیه می­­کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم به کناف کاری پشت تلویزیون که یکی از بخش ­های مهم در طراحی داخلی محسوب می­شود بپردازیم.

کناف کاری پشت تلویزیون

کناف چیست؟

کناف ورقه­های گچی که اولین بار توسط یک شرکت آلمانی به نام کناف به بازار ارائه شد، که در حال حاضر در ایران بیشتر به عنوان دیوار کاذب شناخته می­شود. کناف ورقه­هایی در ابعاد مختلف بوده که در ساختمان­های مدرن و تازه­ساز بسیار مورد استفاده قرار می­گیرد، زیرا طرح­های متنوع کناف جذابیتی فوق العاده به دکوراسیون می­بخشد که همراهی کناف با نور، محیطی رویایی را به آپارتمان­های مسکونی می­ بخشد. کناف کاری را می ­توان برای بخش­های مختلف یک ساختمان به کار برد. کناف کاری پشت تلویزیون یکی از موارد مهم در ساختمان ­های اداری و مسکونی محسوب می­شود.

 

بهترین نوع کناف کاری برای پشت تلویزیون

قبل از خرید کناف لازم است بدانید که کناف براساس مواد به کار رفته به سه دسته معمولی، عایق حرارت و عایق رطوبت تقسیم بندی می­شوند که در نوع معمولی کناف، روکش مقوایی به کار رفته شده، نسبتاً قیمت پایین­تری از دو مدل دیگر دارد و ضد ضربه نبودن تنها عیب آن به شمار می­رود. از آن جا که در اطراف و پشت تلویزیون کمتر از سایر مکان­های احتمال ضربه وجود دارد کناف معمولی بهترین انتخاب خواهد بود. کناف عایق حرارت و رطوبت در بخش­های به کار می­رود که رطوبت و گرما بیش از حد معمول است مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، استخر، مکان­های صنعتی و تجاری.

کناف کاری پشت تلویزیون

کناف کاری محیط های اداری

مدل­ های مدرن با رنگ­ های ملایم کناف برای دیزاین اطراف و پشت تلویزیون مناسب بوده و با کمک چراغ ­های توکار و روکار طرحی شگفت­ انگیز را رقم می زند. نصب تلویزیون روی دیوار در محیط های اداری جهت پخش تیزهای تبلیغاتی و یا در شرکت های فنی و مهندسی برای ارائه طرح اولیه و پرزنت مشتری انجام می شود که کناف کاری پشت تلویزیون در این موارد جذابیت های چشمگیری را به قاب تلویزیون می بخشد. همچنین در بیشتر ساختمان­های اداری و تجاری برای اعلام اطلاعیه­ها و خبرها صفحه نمایش­های متعددی را در بخش­های مختلف ساختمان قرار می­دهند. برای آن که بتوانید به ویژه در مکان­های تجاری و صنعتی توجه افراد را بیشتر جلب کنید کناف کاری پشت تلویزیون بهترین ایده می­باشد، زیرا طرح­های کناف با رنگ و نور فضایی را ایجاد می­کند که به طور ناخودآگاه افراد به آن جذب می­شوند.

 

کناف کاری پشت تلویزیون در اتاق خواب و پذیرایی

تلویزیون در منازل بیشتر در اتاق پذیرایی و اتاق خواب قرار می­گیرد و برای کناف کاری پشت تلویزیون باید دقت شود میزان نور و سایر متدهای به کار رفته چه ویژگی­هایی را دارا می­باشد تا براساس آن طراحی کناف انجام شود. به طور مثال اگر در اتاق خواب که عموماً میزان نور کمتر از سایر اتاق ­ها است توصیه می­کنیم کناف­هایی با چراغ­های توکار که طیف رنگ­های روشن دارند را تهیه کنید تا با ایجاد یک تضاد فضایی جذاب و خاص را به اتاق بدهید.

کناف کاری پشت تلویزیون

نقاشی ساختمان الماس

طرح­های مدرن و جدید 2020 و 2021 کناف که مطابق با آخرین متدهای روز دنیا است را به علاقمندان این حوزه توصیه می­کنیم. اگر به دنبال بهترین طرح­های سال هستید، پیشنهاد می­کنیم با نقاشی ساختمان الماس ارتباط بگیرید تا با طرح­های پیشنهادی، کناف کاری بی­نظیر پشت تلویزیون را تجربه کنید. اگر می­خواهید دکوراسیونی به سبک سنتی داشته باشید تلفیق کناف و چوب را توصیه می­کنیم.

با آن که نصب کناف به نظر ساده است، اما در صورت نصب اشتباه احتمال آسیب رسیدن به صفحات کناف و دیوار وجود دارد. از این رو برای آن که پس از مدتی کناف دچار آسیب نشود بهتر است از یک متخصص کمک بگیرد نقاشی ساختمان الماس بهترین کنافکاران باتجربه را داشته و بهترین انتخاب را برای کناف کاری ارائه می دهد. تیم نقاشی ساختمان الماس با شناخت متریال­های دکوراسیون داخلی و معماری مدرن عصر حاضر کناف کاری­های خیره­کننده­ای را نصب می‌کنند.

در این مقاله از نقاشی ساختمان الماس سعی شده نکاتی در مورد کناف کاری پشت تلویزیون شرح داده شود تا بتوانید دکوراسیونی شیک و مدرن داشته باشید. قبل از خرید کناف مناسب لازم است اطلاعاتی در مورد انواع کناف داشته باشید که به طور مختصر سه نوع مهم آن را به صورت اجمالی معرفی کردیم. توجه داشته باشید برای نصب کناف پشت تلویزیون باید از افراد با تجربه کمک بگیرید تا صفحات کناف به درستی نصب شوند. کنافکاران نقاشی ساختمان الماس با سال ­ها تجربه در کنار شما است تا بتوانید کنافی زیبا و منحصربه­فردی را در پشت تلویزیون داشته باشید.

 

جهت دریافت قیمت و سفارش نقاشی ساختمان با تماس بگیرید.

بازدید و مشاوره رایگان

شاهیان

تماس با نقاشی ساختمان الماس