آشنایی با نقاشی ساختمان نیاوران

نقاشی ساختمان نیاوران جز آن دسته از خدماتی است که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارد و روح تازه ای به محیط خانه شما می ‌بخشد. به واسطه نقاشی ساختمان ظاهر خانه کاملا عوض می ‌شود. با توجه به اینکه انواع رنگ و مدل برای نقاشی ساختمان های لوکس و لاکچری تنوع بالایی دارد؛ بنابراین صاحب خانه ها در انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ، محدودیت ندارند و می ‌توانند با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه ی خودشان تصمیم بگیرند.

اکنون در صورتی که می‌ خواهید با انواع نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری، هزینه نقاشی نیاوران و نکات مهم در انتخاب رنگ ساختمان آشنا شوید؛ در ادامه همراه ما باشید.

 نقاشی ساختمان نیاوران

انواع نقاشی ساختمان نیاوران

نقاشی ساختمان با تکنیک پاششی

یکی از تکنیک ‌های جالب برای نقاشی ساختمان مدرن، تکنیک پاششی می باشد. برای نقاشی ساختمان در نیاوران، ابتدا رنگ ها را با آب رقیق کرده و با مهارت متخصص، یکی یکی رنگ ها بر روی دیوار پاشیده می ‌شود. جالب است بدانید که پس از خشک شدن رنگ بر روی دیوار، طرحی شبیه کاغذ دیواری ایجاد خواهد شد.

رنگ سایه روشن

یکی از رایج‌ ترین خدمات نقاشی ساختمان نیاوران که توسط گروه الماس ارائه می‌ شود؛ نقاشی ساختمان با روش سایه روشن می باشد. در این روش یک طیف رنگی انتخاب می کنند و از پایین دیوار شروع به رنگ آمیزی می ‌کنند. در واقع در این روش نقاش هر چه به سمت بالا نزدیک می ‌شود باید از شدت تیرگی رنگ کم کند.

رنگ آمیزی با اکلیل

از دیگر خدمات نقاشی ساختمان نیاوران تیم الماس، رنگ آمیزی با اکلیل می باشد. استفاده از اکلیل برای دیوار های پذیرایی فضا را درخشان و تا حدی لاکچری می‌ کند.

رنگ آمیزی با شابلون

در صورتی که می‌ خواهید به دیوار خود نقش و نگار بدهید؛ به جای استفاده از کاغذ دیواری می ‌توانید از رنگ آمیزی با شابلون استفاده نمایید. شابلون های زیادی در بازار وجود دارد که می ‌توانید با استفاده از آن ها خانه را لوکس، مدرن و یا باشکوه کنید. به طور مثال برای خانه ‌های مدرن بیشتر از الگو های هندسی و برای خانه های کلاسیک بیشتر از طرح‌ های ظریف مانند ترمه، گل و … استفاده می کنند. البته باید خاطر نشان کنیم که نقاش باید تخصص و دقت بالایی جهت ایجاد طرح هایی یکدست و مناسب را داشته باشد. اکنون برای نقاشی ساختمان در نیاوران می توانید روی کمک تیم الماس حساب کنید.

رنگ آمیزی دیوار با شابلون در نیاوران

انواع نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری نیاوران 

وقتی صحبت از نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری می ‌شود؛ بی شک ذهن ‌ها به سمت رنگ آمیزی آمیخته با هنر و تزئینات ساختمانی می‌ رود. هنری که بر پایه رنگ بوده و به واسطه نحوه رنگ آمیزی و پیاده سازی مدل های جالب بر روی دیوار محیط، لوکس و بسیار شیک می ‌شود. در ادامه با انواع نقاشی ساختمان لاکچری آشنا خواهیم شد.

 

نقاشی ساختمان با رنگ پتینه

یکی از بهترین رنگ ‌ها برای شیک کردن فضای داخلی منزل و یا محل کار، رنگ پتینه می باشد. با این رنگ می ‌توان سبک ‌های کلاسیک و یا مدرن همراه با سطوح برجسته و یا طرح های مینیمال پیاده سازی کرد. اما از رنگ پتینه و یا استفاده از هنر پتینه کاری بیشتر برای باشکوه کردن خانه های ویلایی، سلطنتی و کلاسیک استفاده می ‌شود. از رنگ پتینه علاوه بر دیوار می ‌توانید برای زیبا کردن درب های چوب، پنجره ها، ستون ها و … استفاده کنید. اکنون برای دریافت خدمات پتینه کاری و نقاشی ساختمان نیاوران، روی تیم الماس حساب کنید.

نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری نیاوران

نقاشی ساختمان با اکریلیک

یکی دیگر از رنگ ‌هایی که برای ایجاد نقش و نگار بر روی دیوار ها بسیار مناسب است، رنگ اکریلیک می باشد. شما برای ایجاد طرح های شیک و لاکچری می‌ توانید از یک هنرمند و یک نقاش ماهر کمک بگیرید و خانه ی خود را شیک کنید. در صورتی که به دنبال چنین فردی هستید؛ گروه الماس می ‌تواند خدمات نقاشی ساختمان نیاوران را در بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد.

انواع رنگ های لاکچری ساختمان

مهم ‌ترین قدم برای نقاشی ساختمان لاکچری و شیک، قبل از انتخاب مدل نقاشی، انتخاب رنگ است. این رنگ‌ ها هستند که دکوراسیون شما را سرد و مینیمال و یا گرم و با شکوه جلوه می ‌دهند. بی شک رنگ یک ساختمان کلاسیک و لاکچری با رنگ یک ساختمان مدرن و ساده بسیار متفاوت خواهد بود.

از جمله رنگ ‌هایی که برای نقاشی ساختمان لاکچری و باشکوه استفاده می‌ شود؛ می ‌توان به رنگ های طلایی، سیاه، نقره ای، سبز یشمی، بنفش، سورمه ای، سبز زیتونی، قرمز تیره، آبی فیروزه ای، برنز، قهوه ای سوخته، سفید و کرم اشاره کرد. البته این رنگ ها به تنهایی مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد. در خدمات نقاشی ساختمان نیاوران اگر درخواست شما ایجاد فضایی لاکچری و باشکوه باشد از ترکیب چند رنگ ذکر شده با هم استفاده می ‌شود.

نقاشی ساختمان نیاوران

به طور مثال سفید و طلایی جز بهترین رنگ ها برای نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری است. به طور کلی رنگ سفید یک رنگ خنثی است که می ‌تواند در کنار رنگ های دیگر مانند سبز یشمی، سبز زیتونی، سورمه ای ترکیب شود. حتی ترکیب سه رنگ سفید، طلایی و بنفش و یا ترکیب سفید، طلایی و قهوه ای سوخته و همچنین ترکیب سفید، نقره ای، طلایی می تواند فضا را بسیار باشکوه و لوکس می کند.

البته نباید فراموش کرد که در رنگ آمیزی ساختمان باید به رنگ مبلمان، فرش ‌ها، پرده ‌ها و … توجه کرد. اکنون در صورتی که برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان نیاوران به دنبال یک گروه با تجربه و با مهارت می ‌گردید؛ پس روی متخصصین و هنرمندان تیم الماس حساب کنید.

 

هزینه نقاشی ساختمان نیاوران

هزینه نقاشی ساختمان نیاوران به نوع رنگ، مدل رنگ آمیزی و تکنیک و همچنین متراژ محیط بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری نسبت به کاغذ دیواری کمتر است. به طور مثال برای نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک، رنگ روغن، رنگ بلکا، و … برای هر متر مربع آن هم با تکنیک‌ های منحصر به فرد حدود ۴۰ هزار تومان می باشد.

البته این یک مثال است و شما برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با نقاشی ساختمان الماس