نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری

رنگ آمیزی ساختمان یکی از روش هایی است که تغییر و تحول زیادی در فضا ایجاد می کند.اما رنگ های ساده و ترکیبی برای بعضی از افراد چندان جذابیتی ندارد از طرفی به دلیل سطح قیمت ها تمایلی به استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها ندارند. اینجاست که نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری می تواند بهترین پیشنهاد به این دسته افراد باشد و کمتر کسی می تواند این پیشنهاد حرفه ای را رد کند. اگر شما هم مایلید با طرح های جذاب طرح کاغذ دیواری محیط پیرامونتان را دوست داشتنی کنید در ادامه این مطلب با تیم نقاشی ساختمان الماس همراه باشید.

نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

غلطک های طرح دار بهترین ابزار برای نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری به شمار می رود. زیرا با استفاده از رنگ های روغنی و پلاستیک به راحتی می توانید طرح های دوست داشتنی و مورد پسندتان را در کمترین زمان بر روی دیوار ایجاد کنید. غلطک های طرح دار این امکان را می دهد تا ظریف کاری های لازم را به آسانی اجرا کنید و مطمئن باشید که رد غلطک بر روی دیوار باقی نمی ماند. کار کردن با این غلطک ها کار آسانی است به شرط آنکه با توجه به نوع رنگ و زمان خشک شدن آن سرعت عمل خوبی هم در اجرا داشته باشید تا به طرحی یکنواخت و یکپارچه برسید. در نقاشی ساختمان مدرن غلطک های طرح دار  به دلیل تنوع بالایی که در طرح دارند بسیار پر کاربرد هستند که اگر کمی خلاقیت را چاشنی کار کنید یک اثر تلفیقی و ترکیبی متفاوت و جذاب خلق خواهید کرد.

غلطک های رنگ آمیزی ساختمان دو نوع می باشند:

  • غلطک معمولی
  • غلطک طرح دار

رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

غلطک های طرح دار دارای طرح های برجسته و متنوعی هستند که باعث جذب طرفداران زیادی شده است. استفاده از این غلطک ها کمک می کند تا خرابی سطح زیرین کار پوشانده شود و جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری محسوب می شود و دردسرهای کاغذ دیواری را ندارد و هر زمان که تصمیم بگیرید رنگ و طرح دیوار را عوض کنید براحتی با یکی دوبار رنگ آمیزی می توانید طرح قبلی را بپوشانید و طرح دیگری جایگزین کنید. اینکه چه طرح و رنگی را انتخاب کنید بستگی به سلیقه شما دارد اما پیشنهاد تیم ما به شما این است که حتما سبک دکوراسیون و متراژ فضا را لحاظ کنید.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

چنانچه ساختمان از نور کافی و طبیعی برخوردار است، به طبع تنوع برای انتخاب رنگ و طرح ها بیشتر است و می توانید طرح های درشت را بر روی رنگ های نسبتا قوی اجرا کنید به شرط آنکه هارمونی لازم با دکوراسیون تان حفظ شود. اما اگر ساکن آپارتمانی با متراژ کم هستید بهتر است طرح های پیچک با رنگ های روشن و ملایم را انتخاب کنید. خوشبختانه این غلطک ها دارای تنوع بالایی هستند که براحتی می توانید برای هر یک از بخش های منزلتان طرح مناسب را انتخاب کنید و بر روی رنگ های ناب اجرا کنید.

 

نقاشی ساختمان با شابلون

نقاشی ساختمان با شابلون یکی از جدیدترین سبک های نقاشی مدرن ساختمان است  که کمک می کند طرح های لوکس و زیبایی را بر دیوار های داخلی خود ایجاد کنید. کار با شابلون یا همان استنسیل کاری بسیار ظریف است و باید با دقت انجام شود تا طرحی مرتب و هماهنگ داشته باشید اگر نظم طرح ها رعایت نشود زیبایی کارتان از بین می رود.

لوازم مورد نیاز برای نقاشی ساختمان با شابلون

  • رنگ اکریلیک بر پایه آب با رنگ سفید و هر رنگ دیگری
  • غلطک استاندارد
  • غلطک کوچک استاندارد
  • نوار اندازه گیری فلزی
  • مداد نرم
  • شابلون که می تواند از جنس مقوا, کاغذ و یا غیره باشد .

نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با شابلون

نکات مهم در نقاشی ساختمان با شابلون

  • دقت کنید شابلونی که می سازید محکم باشد و به خوبی روی دیوار ثابت و چسبانده شود تا رنگ به بخش زیرین آن نفوذ نکند.
  • رنگ را با لایه ای بسیار نازک روی شابلون بزنید اگر لازم بود دو بار رنگ آمیزی کنید تا رنگ به زیر شابلون نرود.
  • رنگ آمیزی روی شابلون را با سرعت انجام دهید زیرا سرعت کم باعث می شود رنگ به زیر شابلون نفوذ کند.
  • اگرجنس شابلون از کاغذ و مقوا بود بعداز هر بار استفاده آن را خشک کنید و اگر قابل شستشو بود بهتر است آن را بشویید.
  • رنگ آمیزی روی شابلون را از طرح های بیرونی شروع کنید و کم کم به مرکز بروید تا کاری زیبا داشته باشید
  • از ابزار مخصوصی مانند قلمو ، شابلون ، غلطک کوچک و اسپری رنگ به همراه یک اسفنج برای تمیز کردن رنگ اضافی استفاده کنید.

 

پیشنهادات طلایی و مهم در نقاشی ساختمان با شابلون

  • رنگ و طرحی که برای شابلون استفاده می کنید با اجزای دکوراسیون حتما همخوانی داشته باشد.
  • دقت کنید بیش از دو طرح در کل ساختمان استفاده نکنید و بهتر است رنگ و طرح های انتخابی بی ارتباط با هم نباشند چرا که فضای منزل تان بیش از حد شلوغ و جذاب بنظر می رسد.
  • شما می توانید طرح های بزرگی مثل دسته گل و یا تصاویر دیگری را با شابلون بر روی یکی از دیوارها پیاده کنید.
  • همچنین اشعار و ابیات مورد علاقه تان را نیز می توانید به وسیله شابلون بر روی قسمت هایی از خانه مثل راهرو و یا دیوار بین اتاق ها و یا اتاق خوابتان ایجاد کنید.
  • با استفاده از شابلون می توانید خلاقیت زیادی به خرج دهید و فضایی خاص و خارق العاده خلق کنید.

چنانچه تا به حال تجربه نقاشی ساختمان را نداشته اید بهتر است برای اینکه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید حتما این کار را به نقاشان حرفه ای ساختمان بسپارید.

استادکاران باتجربه و ماهر ما در نقاشی ساختمان الماس انواع نقاشی ساختمان با رنگ های حرفه ای را بصورت تضمینی انجام می دهند و کارشناسان ما با ارائه مشاوره رایگان در زمینه نقاشی ساختمان شما را راهنمایی خواهند کرد. با ما تماس بگیرید تا در اصرع وقت از خدمات تیم قدرتمند و حرفه ای الماس بهره مند شوید.

جهت دریافت قیمت و سفارش نقاشی ساختمان با تماس بگیرید.

بازدید و مشاوره رایگان

شاهیان

تماس با نقاشی ساختمان الماس