قیمت نقاشی ساختمان 1400 چقدر است؟

قیمت نقاشی ساختمان 1400 چقدر است؟ هزینه رنگ آمیزی منزل در سال 1400 چگونه برآورد می ‌شود؟ هزینه نقاشی ساختمان کمتر است یا نصب کاغذ دیواری! این ها رایج ترین سوالاتی است که مشتریان از ما می ‌پرسند؛ به همین دلیل لازم دانستیم محتوایی جامع در مورد هزینه نقاشی ساختمان 1400 تولید کنیم تا شما هم در این مورد اطلاعات کاملی کسب نمایید. اگر شما نیز می خواهید برای ایجاد تحول در جایی که زندگی می کنید اقدام به رنگ آمیزی کنید پس همراه ما باشید.

قیمت نقاشی ساختمان 1400

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نقاشی ساختمان 1400

هر خدماتی بسته به چندین عامل، تعیین قیمت می ‌شود؛ خدمات نقاشی ساختمان هم نیز از این قاعده مستثنی نمی ‌باشد و برای برآورد و تعیین قیمت آن تمامی عوامل تاثیر گذار از جمله نوع رنگ، متراژ محیط، تکنیک و تخصص نقاش و … در نظر گرفته می ‌شود. اما اینکه این عوامل دقیقا چگونه بر روی قیمت نقاشی ساختمان 1400 تاثیر می‌ گذارند؛ در ادامه به طور کامل شرح داده شده است.

نوع رنگ، عاملی موثر بر تعیین قیمت نقاشی ساختمان 1400

یکی از مهم‌ ترین عوامل تاثیرگذار بر روی برآورد قیمت نقاشی ساختمان 1400، نوع رنگ انتخابی شما می باشد. از آنجایی که تنوع برند و نوع رنگ ‌های ساختمانی بالا رفته، بنابراین منطقی است که نقاشی ساختمان با هر نوع رنگی، قیمت متفاوتی داشته باشد. در ادامه قیمت هر متر مربع از انواع رنگ ‌ها درج شده است.

هزینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

اکریلیک یکی از بهترین رنگ ‌ها برای نقاشی ساختمان است که قیمت هر متر خدمات نقاشی با آن بسیار به صرفه تمام می ‌شود. هزینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک در سال ۱۴۰۰، برای هر متر مربع حداقل ۱۹ هزار تومان و حداکثر ۲۷ هزار تومان می باشد.

با صرف هزینه ای مناسب می ‌توانید خدمات نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک را از سوی گروه نقاشی ساختمان الماس دریافت نمایید.

هزینه نقاشی ساختمان 1400 با رنگ روغن

یکی دیگر از بهترین رنگ‌ ها برای نقاشی ساختمان، رنگ روغن است که قیمت هر متر مربع آن کمی از هزینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک بالاتر است. حداقل هزینه نقاشی ساختمان با رنگ روغن برای هر متر مربع، ۲۳ هزار تومان است.

قیمت نقاشی ساختمان ۱۴۰۰ با رنگ پلاستیک

یکی از به صرفه ‌ترین رنگ‌ ها از نظر قیمت، رنگ پلاستیک می باشد. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک برای هر متر مربع، حداقل ۱۸ هزار تومان و حداکثر ۲۳ هزار تومان می باشد.

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ بلکا

یکی از بهترین رنگ‌ ها برای نقاشی ساختمان لوکس و مدرن، رنگ بلکا می باشد. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ بلکا برای هر متر مربع حداکثر ۲۸ هزار تومان است.

قیمت نقاشی ساختمان با رنگ رنگ نما

یکی از گران ‌ترین رنگ ‌ها برای نقاشی ساختمان، رنگ نما است. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ نما برای هر متر مربع حداقل ۲۴ هزار تومان و حداکثر ۳۰ هزار تومان است.

قیمت نقاشی ساختمان با مولتی کالر

رنگ مولتی کالر جز آن دسته از رنگ هایی است که قیمت مناسبی دارد. قیمت نقاشی ساختمان برای هر متر مربع بین ۱۵ هزار تومان الی ۲۰ هزار تومان می‌ باشد.

هزینه نقاشی ساختمان 1400

هزینه دستمزد نقاش ساختمان

دومین عاملی که بر روی هزینه خدمات نقاشی ساختمان 1400 تاثیر می‌ گذارد؛ میزان تخصص و مهارت نقاش ساختمان است که به عنوان هزینه دستمزد در نظر گرفته می ‌شود. قیمت هایی که در بالا گفته شد؛ همراه با هزینه دستمزد بوده و جداگانه حساب نمی ‌شود. لازم به ذکر است که هزینه ی دستمزد نقاش در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰ الی ۶۰ درصد از قیمت نهایی شامل می‌ شود. به طور مثال اگر هزینه نقاشی یک ساختمان ۵۰ متری با رنگ اکریلیک، 3.750.000 شود، تقریبا ۲ میلیون الی ۲ و نیم میلیون آن هزینه دستمزد خواهد بود.

متراژ و نوع محیط

سومین عامل تاثیرگذار بر هزینه نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۰، اندازه متراژ و نوع محیط می باشد. به تبع هر چه اندازه مساحت بزرگتر باشد؛ به رنگ و انرژی بیشتری نیاز خواهد بود که در نهایت باعث بالا رفتن قیمت نهایی خدمات نقاشی ساختمان خواهد شد. در محاسبه قیمت نقاشی ساختمان، اندازه متراژ را تعیین و سپس در عدد ۳ ضرب می ‌شود. به عنوان مثال اگر یک واحد مسکونی ۸۰ متر باشد، میزان رنگ لازم برای آن، تعداد نیروهای انسانی و … را بر اساس یک خانه 210 متر در نظر می‌ گیرند.

علاوه بر این قیمت نقاشی بر روی دیوار با قیمت نقاشی بر روی کناف و یا در و پنجره متفاوت خواهد بود. به طور مثال قیمت نقاشی در حیاط ۲۵۰ هزار تومان الی ۵۰۰ هزار تومان، قیمت نقاشی نرده ساده، حداقل ۱۰ هزار تومان و حداکثر ۲۰ هزار تومان می باشد. اکنون برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان به طور دقیق می ‌توانید همین حالا با شرکت الماس تماس بگیرید و از به روزترین قیمت نقاشی ساختمان مطلع شوید.

هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب

بی شک برای نقاشی ساختمان با ابزار و تجهیزات زیادی نیاز است که به تبع هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب بر روی هزینه نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت نقاشی ساختمان 1400

قیمت رنگ آمیزی منزل 1400 طبق اتحادیه

قیمت‌ های تعیین شده برای نقاشی ساختمان همگی بر طبق اتحادیه بوده و اصلا هیچ دخل و تصرفی در آن نشده است. البته برخی از شرکت ها با دور زدن قوانین اتحادیه، قیمت رنگ آمیزی را به بهانه ‌های متعددی بالا می ‌برند که این بر خلاف قوانین شرکت الماس می ‌باشد.

 

مهم ترین نکات در مورد تعیین هزینه نقاشی ساختمان ۱۴۰۰

  • قبل از شروع عملیات نقاشی ساختمان باید هزینه ی اعلام شده در قرارداد درج شود تا هزینه ی نهایی به هیچ بهانه ای از سوی شرکت های دیگر افزایش نیاید.
  • در حین تعیین قرارداد نام رنگ ها، نوع برند محصولات، تجهیزات و … به همراه قیمت درج شود.
  • برای تعیین دقیق قیمت نقاشی ساختمان بهتر است که نقاش از محل بازدید کند.
  • در زمان ایجاد قرارداد باید زمان اتمام پروژه به طور دقیق درج شود.
  • برای نقاشی بخش ‌هایی که صاف نیستند و رنگ آمیزی آنها مشکل است؛ باید از قبل در مورد خدمات دیگری صحبت شده و قیمت آن ها مشخص شود.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان الماس