دسترسی محله امانیه

محله امانیه در دو منطقه 2 و 3 تهران واقع شده است و دارای آب و هوای کوهستانی است. به دلیل موقعیت جغرافیایی محله امانیه و قرار گیری در بهترین نقطه تهران، قیمت ملک و ساختمان در این محله بسیار بالا است.

محله امانیه از جنوب به بزرگراه نیایش، از جانب شمال به اتوبان چمران، از سمت شرق به اتوبان مدرس و از غرف به پارک ملت و خیابان ولیعصر می رسد. محله امانیه به علت همجواری با پارک معروف ملت از شهرت بسیاری برخوردار است.
برای دسترسی به محله امانیه از طریق مترو ، ایستگاه متروی تجریش، صدر و قلهک از ایستگاه هایی هستند که برای تردد در سطح شهر از آن ها استفاده کنید.

در سمت شمالی این منطقه اتوبان مدرس قرار دارد و همین مسئله سبب شده رفت آمدها در این نقطه از شهر افزایش یابد و امانیه کمی شلوغ‌تر از دیگر محلات شمالی شهر شود.

نقاشی ساختمان مراکز خرید محله امانیه

مراکز خرید مختلف، با اجناس متنوع را به وفور می توان در محله امانیه یافت. مراکز خرید کوچک و بزرگی که برای خرید تمام مخاطبان کالای مورد نظر را برای عرضه دارد.
مراکز خرید بزرگ و معتبری همچون مرکز خرید جام جم، پاساژ آسیا، مرکز خرید الهیه و مرکز خرید مدرن الهیه در این محله واقع شده اند.

نقاشی ساختمان محله امانیه

نقاشی ساختمان محله امانیه

پیشنهاد مطالعه : نقاشی ساختمان فاخر در محله احتشامیه تهران

نکات قابل توجه در نقاشی ساختمان مراکز خرید

  • فروشگاه مورد نظر چه نوع محصولی را عرضه می کند؟
  • در کدام بافت محله واقع شده است؟
  • چه مخاطبانی دارد؟
  • فروش محصولات فروشگاه از چه رنج قیمتی برخوردار است؟

از این رو با توجه به موارد فوق متخصصان نقاشی ساختمان الماس با استفاده از تجربه غنی خود در ایت زمینه به شما خواهند گفت چه رنگی مناسب نقاشی ساختمان فروشگاه است. قطعا نقاشی فروشگاهی که مایحتاج زندگی روزمره ساکنین را تامین می کند متفاوت از نقاشی ساختمان فروشگاه محصولات برند خواهد بود.

همچنین فروشگاهی که در مرکز خرید بزرگ واقع شده است مدل نقاشی ساختمان متفاونی از فروشگاه های داخل خیابان خواهد داشت. با در نظر گرفتن همه جوانب کار نقاشی ساختمان الماس بهترین الگوی رنگی نقاشی ساختمان را پیشنهاد خواهد داد تا فروشگاه هارمونی رنگ خود را با کل مجموعه حفظ نماید و در عین حال به زیبایی جلوه گر شود.

 

نقاشی ساختمان های مسکونی محله امانیه

در گذشته محله امانیه از ویلا و باغ های فراوانی پر شده بود که امروز برج ها و ساختمان های مرتفع جای آن صفا و رونق را گرفته است و دیگر خبری از باغ ویلاهای سرسبز و دلکش محله نیست. سفارت خانه های مکزیک، یونام و لهستان نیز در محله امانیه واقع شده است.

حتما مطالعه شود: چند مدل رنگ در نقاشی ساختمان وجود دارد و کاربرد هرکدام چیست؟

بهترین الگوی نقاشی ساختمان های مسکونی امانیه

برای نقاشی نمای ساختمان های غول پیکر و عظیم الجثه امانیه باید ببینیم میزان آلودگی هوا و منطقه در تخریب و آلودگی نمای ساختمان تاثیر گذار است.

با توجه به تردد بسیار، نزدیکی به خیابان های اصلی منطقه و وجود مراکز خرید متنوع می توان گفت تا حدودی نمای ساختمان ها در معرض آلودگی محیط قرار می گیرند. از این رو نقاشی ساختمان الماس در نظر دارد از رنگ های ضد لک، ضد آب و ضد ضربه استفاده کند تا نمای ساختمان شکل خاص و زیبایی خود را در طولانی مدت حفظ کند و به راحتی نازیبا نشود.

همچنن از آنجایی که محله امانیه کوهپایه ای است بهتر است از رنگ های عایق استفاده شود تا اتلاف انرژی کمتری در ساختمان شاهد باشیم.
ما در نقاشی ساختمان الماس همواره برآنیم تا هرانچه را که به نفع مخاطب است را برای نقاشی ساختمان پیشنهاد دهیم. با توجه به بودجه، نیاز ساختمان، علایق مشتری و رنگ های روز دنیا بهترین رنگ و الگوی نقاشی ساختمان را انتخاب نموده و نتیجه ای مطلوب و دلخواه را ارائه می نماییم.