معتبرترین وباکیفیت ترین شرکت نقاشی ساختمان در نیاوران کجاست؟

محله نیاوران از منطقه 1 تهران معروف به پنت هوس های زیبا و لاکچری است. آب و هوای نیاوران بسیار سالم و پاک است که به علت ارتفاع آن از سایر قسمت های شهر از هر نوع آلودگی کلان شه تهران به دور است. با گذری در خیابان های محله نیاوران شاهد شیب در آن ها خواهید بود که ساخت و ساز ساختمان ها را با شکل و ساختار زیبایی روبرو کرده است. شاید جالب باشد بدانید در گذشته در این بخش از تهران نی زارهایی بود که برای جمع آوری نی، مردم به این منطقه می آمدن. از آنجایی که نی آوران بود این محله، نام نیاوران بر آن ماندگار شد. محله نیاوران از شرق و غرب به آجودانیه و جماران می رسد و از جانب جنوب محدود به حصار بوعلی است که بعنوان شمالی ترین محله تهران شناخته می شود.

بافت شهری محله نیاوران بسیار مدرن و لوکس است و می توان بسیاری از ساختمان های مدرن و زیبا را در آن یافت. قیمت مسکن در نیاوران از متری 10 میلیون تومان شروع می شود تا الا ماشالله و این از ویژگی های مهم ساختمان های این محله است. کاخ نیاوران نیز در این محله واقع شده است. نقاشی ساختمان محله نیاوران با خانه های ویلایی، برج ها، پنت هوس ها و ساختمان های لوکس مواجه است. از این رو نقاشی ساختمان الماس برای انجام سفارشات نقاشی ساختمان محله نیاوران، قدیمی ترین و خبره ترین اساتید نقاشی ساختمان را به محل اعزام می کنند. این اساتید سال ها است که به نقاشی ساختمان های مدرن و لاکچری مشغولند امروز خوب می دانند هر ساختمان نیازش چیست و بهترین مشاوره های رنگ نقاشی ساختمان را به مشتریان خود ارائه می نمایند.

نقاشی ساختمان نیاوران تهران

نقاشی ساختمان نیاوران تهران

رنگ های لاکچری را می توان در انواع رنگ های بافت دار، رنگ های سلطنتی و اشرافی، رنگ های فاخر سایف و جوتن و همچنین اکریلیک شناخت. از این میان با توجه به نوع اثاثیه، رنگ های مورد نظر مشتری و بهترین انتخاب استاد نقاش، رنگ نهایی انتخاب و اجرا می شود. برای نقاشی ساختمان های لوکس محله نیاوران از رنگ های لاکچری در کنار یکدیگر به کار گرفته می شود. ترکیب رنگ سفید و قهوه ای، سفید و طلایی، سفید و بژ، سفید و بنفش، سفید و قرمز و غیره هر یک زیبا ترین بناها را همچون سیمینه و انگشتری در محله نیاوران می کند که به زیبایی بدرخشد و در نوع خود بی نظیر باشند.

قیمت نقاشی ساختمان محله نیاوران با توجه به رنگ هایی که به کار گرفته می شود، دقت و ظرافتی که برای نقاشی باید اختصاص داده شود، هنرهای حرفه ای اجرای انواع رنگ لاکچری که مورد استفاده است و دستمزد نقاشان حرفه ای ساختمان کمی نسبت به سایر محله های تهران بالا است که علت را در خروجی کار خواهید دید و در نهایت الحق و الانصاف خواهید گفت: دست مریزاد استاد، حقوقی که برای نقاشی ساختمان دریافت می کنی گوارای وجودت.