دسترسی محله اختیاریه

محله اختیاریه در دو منطقه شمال شهر تهران واقع شده است که بخشی از آن در منطقه 1 و بخشی دیگر در منطقه 2 قرار دارد.دلیل نام گذاری این منطقه این است که صاحب اختیار نام مالک این محله در دوره قاار است که در واقع غلام حسین خان فاری نام داشت. وی آبادی های بسیاری را در اختیاریه ایجاد کرد و امروزه ادارات مهم و سازمان های دولتی در این محله واقع شده اند.
محله اختیاریه از غرب به بلوار کاوه، از شرق به خیابان پاسداران، از جانب شمال به بزرگراه صدر و از طرف جنوب به خیابان کلاه دور ختم می شود.

نقاشی ساختمان بافت شهری محله اختیاریه

نقاشی اماکن تاریخی در محله اختیاریه

اماکن تاریخی همچون باغ عزت الدوله ( سنگ تمام ناصر الدین شاه برای خواهر جانشان)، باغ مشیردالدوله، باغ معتمدالدوله، باغ و سرای امین السلطان و امین الملک از بزرگان دوره قاجار در دل محله اختیاره واقع شده است.
در نقاشی ساختمان بناهای تاریخی محله اختیاریه از رنگ هایی استفاده شده که از مستهلک شدن بافت و ساخت و ساز ساختمان جلوگیری کند.
نقاشان ماهر نقاشی ساختمان الماس پس از بازسازی و ترمیم قسمت های فرسوده بنا های تاریخی، به نقاشی ساختمان قدیمی و تاریخی می پردازند و با هنرمندی و تجربه تمام از رنگ هایی استفاده می کند که عمر و دوام دیوار های ساختمان از آنچه هست بیشتر شود.

نقاشی ساختمان اختیاریه

نقاشی ساختمان اختیاریه

نقاشی اماکن مذهبی محله اختیاریه

مساجد مهم و معروفی در محله اختیاریه واقع شده اندکه نحوه ی هنر نمایی در نقاشی ساختمان در این اماکن به گونه ای متفاوت جلوه می کند.
وجود مساجدی همچون مسجد محمودیه، مسجد جامع مهدیه، مسجد صاحب الزمان، مسجد علی و زهرا و مسجد شهید شاه آبادی در محله اختیاریه، ارائه نقاشی فاخر و اصیل مذهبی و فرهنگی را می طلبد.
نقاشی ساختمان الماس با شناخت کامل از رنگ های اسلیمی و مذهبی، بهترین رنگ ها را برای هرچه زیبا تر شدن مساجد و اماکن متبرک به کار می گیرد تاعلاوه بر حفظ شأن و منزلت بارگاه و جایگاه این اماکن مقدس، بهترین و منطقی ترین قیمت ها در نظر گرفته شده است.

نقاشی ساختمان اختیاریه

نقاشی ساختمان اختیاریه

نقاشی اماکن فرهنگی محله اختیاریه

برای نقاشی اماکن فرهنگی محله اختیاریه توصیه می شود به بافت شهری منطقه، نوع رنگ سازمانی کتابخانه، سفارش مدیر مجموعه و غیره توجه نمود. بهتر است از رنگ های زرد، سفید، رنگ های مات و خنثی استفاده شود کمکه به باز شدن ذهن مراجعین شود و همچنین انعکاسی در رنگ بر اثر نور خورشید چشم اراباب رجوع را آزرده نسازد.

نقاشی ساختمان اماکن ورزشی در محله اختیاریه

  • باعث لغزندگی کف نشود.
  • به راحتی قابل نظافت باشد.
  • شستشوهای دائمی و نظافت همیشگی صدمه ای به ان وارد نکند.
  • دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • در مقابل ضربه و فشار دچار خرابی و تغییر شکل نشود.
  • از سطح قیمت ایده آلی بر خوردار باشد.

اماکنی همچون باشگاه ورزشی شهدای اختیاریه، باشگاه شهرداری، مجموعه ورزشی امام علی (ع)، باشگاه ورزشی کوثر و باشگاه ورزشی آروشا در محله اختیاریه واقع شده اند.
نقاشی ساختمان الماس به عنوان بهترین الگوهای رنگی در کف، رنگ های بی نظیر، زیبا و مقاوم اپوکسی را و برای نقاشی سقف و دیوارها ، رنگ های اکریلیک یا سایف را پیشنهاد میکند که از مقاومت بالا، قابلیت نظافت، ضد ضربه بودن و غیره بهره مند است.

حتکا مطالعه شود: نقاشی منزل با رنگ های متفاوت

نقاشی مراکز بهداشتی محله اختیاریه

در نقاشی ساختمان مراکز بهداشتی و درمانی موارد زیر اهمیت بالایی دارند:

  • با رنگ های قابل شستشو انجام شود.
  • مواد ضد عفونی کننده در آن راهی نداشته باشند.
  • مواد اسیدی و آزمایشگاهی به آن صدمه نزنند.
  • آنتی باکتریال باشد.
  • آنتی استاتیک باشد.
  • جرم و لک را به خود نگیرد.
  • ضد جلبک و قارچ باشد.
  • از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار باشد.
  • عایق گرما و سرما در فصول سرد و گرم باشد.

از این رو نقاشی ساختمان الماس برای نقاشی مراکز بهداشتی محله اختیاریه، مانند بیمارستان روان‌پزشکی صدر، داروخانه تابش، داروخانه ویولا، داروخانه اختیاریه و بنیاد امور بیماری‌های خاص استفاده از رنگ های فوق العاده و کم نظیر سایف را پیشنهاد می دهد که در زیبایی و ماندگاری بی نذیر است.

نقاشی ساختمان های مسکونی در محله اختیاریه

همه می دانیم اختیاری به دلیل موقعیتی که دارد از جمله مناطق لوکس و لاکچری تهران در منطقه 3 است. محله ای اعیان نشینی که ملک در ان از بالاترین سطح قیمت برخوردار است.

نقاشی ساختمان اختیاریه

نقاشی ساختمان اختیاریه

پیشنهاد ما برای نقاشی ساختمان های لاکچری محله اختیاریه بهتر است از رنگ های که دارای تنوع رنگ، طرح و بافت هستند بهره برد تا دست نقاشان ساختمان در برآورد همه نوع نیازی باز باشد.

حتما مطالعه شود: رنگ اکرلیک چیست؟چه کاربرد هایی دارد؟تمام آنچه باید بدانید

نقاشی ساختمان محله اختیاریه بدون در نظر گرفتن قیمت از جانب مالکان ساختمان ها انجام می شود که با توجه به آب و هوای منطقه، نوع ساختمان، قدمت و نیاز آن نقاشی ساختمان الماس از بهترین و لوکس ترین نمونه های استفاده می کنند تا زیبایی را جلوه ای بدیع به نمایش بگذارند.
تخصص استادان و نقاشان نقاشی ساختمان الماس زیبا سازی ساختمان های شمال تهران است که تجربه کاری و همچنین نمونه های قدرتمند و ارزشمند در این زمینه به مشتریان گرامی ارائه خواهیم نمود.