نقاشی ساختمان معتبر و با تجربه در محله گلابدره تهران

محله گلابدره از محله های بسیار قدیمی شمیرانات است که دو طائفه سید مرتضی و سید جعفر از ساکنین قدیمی آن هستند. محله گلابدره از شمال ببه دامنه های البرز، از جنوب به جاده تجریش، از شرق به دره جی و از سمت غرب به روخانه گلابدره منتهی می شود. این محله بسیار خوش آب و هوا و دوست داشتنی است که بافت ان روستایی است و به اصطلاحی به ان باغ شهر گفته می شود. ساکنین این محله از استان اذربایجان و لرستان هستند که از سطح متوسط اجتماعی برخوردارند. جمعیت این محله 55000 نفر است که شغل ساکنین مربوط به رانندگان شرکت واحد و کارگران شهرداری است.

نقاشی ساختمان محله گلابدره باید با مقرون به صرفه ترین رنگ های ساختمانی انجام شود که هزینه های سربار و اضافه بر مواجب هزینه ای برایشان نداشته باشد. ساکنین باصفا و صمیمی محله گلابدره تمایل به استفاده از خدمات نقاشی ساختمان با کمترین قیمت را دارند تا خانه های خود را زیباتر سازند و همه ساله مجبور به اجرای رنگ مجدد نباشند. از انجایی که ساختمان های گلابدره حالت پلکانی و در ارتفاعات قرار دارند بهتر است از رنگ هایی که همانند پوشش عایق هستن استفاده شود تا انرژی داخل ساختمان تلف نشود و هزینه هایی که صرف مصرف سوخت می شود را تا حدودی کاهش دهد.

نقاشی ساختمان گلابدره تهران

نقاشی ساختمان گلابدره تهران

نقاشی ساختمان الماس با همراهی اساتید حرفه ای نقاشی ساختمان باتوجه به قشر متوسطی که در محله گلابدره سکونت دارند سعی می کند نقاشی ایده آل و باکیفیتی را ارائه نماید تا زیبایی های گلابدره بیش از پیش به چشم آید و زیبنده طبیعت بکر خود باشد. می توان ایده های خلاقانه و جدیدی برای نقاشی ساختمان محله گلابدره ارائه نمود که در کنار آن بتوان نمای ساختمان ها را صفایی تازه بخشید. در برخی موارد ساختمان ها نیاز به بازسازی و مرمت دارند که می توان با صرف اندک هزینه ابتدا خرابی ها و فرسودگی های سطوح را اصلاح نمود و سپس رنگ نقاشی را اعمال نمود. در نظر داشته باشید اگر ساکن محله گلابدره هستید و از ساختمان قدیمی و چهره فرسوده آن خسته شده اید،

نیازی به تعمیرات و بنایی های هزینه بردار نخواهید بود. ما در نقاشی ساختمان الماس با طرح نوسازی ساختمان های قدیمی، با کمترین هزینه ها، ساختمان قدیمی شما را جانی دوباره خواهیم بخشید تا زیبایی خود را در کوچه و خیابان های گلابدره به رخ همگان بکشد. از این رو با طرح بازسازی ساختمان های قدیمی نقاشی ساختمان الماس در محله گلابدره تهران هیچ خانه ای کهنه و قدیمی نخواهند ماند. ما بهترین نقاشان ساختمان را به محل اعزام می کنیم تا بازدید از ساختمان براوردی از میزان رنگ مصرفی، نوع رنگ و قیمت نهایی نقاشی ساختمان را ارائه نمایند. با شما هستیم تا دنیای شما را رنگین و زیباتر کنیم.

برای مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با مدیریت آقای شاهیان با شماره زیر تماس بگیرید:

09125661962