بهترین نقاشی ساختمان محله امام زاده قاسم تهران

محله امام زاده قاسم از محله های منطقه 1 تهران است که اهالی شمیران بخوبی با آن آشنا هستند. شاید دیدن بارگاه امام زاده ای میان ساختمان های سر به فلک کشیده برایتان جالب باشد. بنای سنتی در کنار ساختمان های مدرن تضاد چشمگیری را در این محله به وجود آورده است. محله ای قدیمی هزارساله که به نام دژعلیا می شناسندنش. آب و هوای محله امام زاده قاسم تهران از جمله آب و هواهای مطبوع تهران است که با حس و حال کوهستان آمیخته شده و روح زندگی در آن جریان دارد. بسیاری از افراد سرشناس و قدیمی تهران در محله امام زاده قاسم زندگی می کنند که هرگز فکر دل کندن از این محله را ندارند.

بافت شهری محله امام زاده قاسم با ساختمان های مرتفع و آپارتمان های چند طبقه پوشیده شده که طرح های نوسازی زیادی جای خانه های قدیمی را گرفته اند. در اطراف بارگاه امام زاده قاسم خانه های زیبا، با ساخت و ساز های جدید خواهید دید، که وجود امام زاده در این محله چشم انداز زیبایی را از مدرنیته و سنت ها به نمایش گذاشته است. نقاشی ساختمان در محله امام زاده قاسم از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت نقاشی ساختمان نیز ایده آل است. ساکنین محله امام زاده قاسم برای نقاشی ساختمان های خود از رنگ های مدرن نقاشی ساختمان استفاده می کند تا دیگر خانه و محل سکونتشان رنگ و بوی قدیمی و کهنگی را ندهد.

نقاشی ساختمان امام زاده قاسم تهران

نقاشی ساختمان امام زاده قاسم تهران

با توجه به آب و هوای کوهستانی محله امام زاده قاسم باید رنگ های مقاوم که چسبندگی بالایی روی سطح دارند را در این محله به کار گرفت تا نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی مقاومت کند و هیچ خدشه ای به آن وارد نشود. برای نقاشی داخلی ساختمان محله امام زاده قاسم رنگ های روغنی، اکریلیک، بلکا، مولتی کالر توصیه می شود. این رنگ ها از جمله رنگ های باکیفیت و ارزان قیمتی هستند که با قیمت مناسب خدمات نقاشی ساختمان محله امام زاده قاسم تهران نیز روبرو هستند.

همچنین نقاشی ساختمان الماس برای نقاشی نمای ساختمان و دیوار حیاط محله امام زاده قاسم آباد می توان از رنگ های کنیتکس، رنگ های جوتن، اکریلیک و البته رنگ های فوق العاده سایف را توصیه می کنیم. نقاشی دیوار حیاط ساختمان های این محله باید بگونه ای انجام شود تا در مقابل رطوبت ناشی از موقعیت منطقه ای در دیوار ها مقاومت داشته باشد. بهتر است نقاشی ساختمان محله قاسم آباد را در فصل های گرم مانند اواخر بهار و در تابستان انجام دهید. زیرا در این ایام دیوارها و سطوح کاملا خشک هستند و می توان رنگ را آنطور که توصیه شده بر روی سطح 100 درصد خشک اعمال کرد. نقاشی داخل ساختمان نیز به دلیل وجود سیستم های گرمایشی می توان در زمستان هم انجام داد. البته در صورتی که رنگ های روغنی باعث آزار ساکنین می شود بهتر است یا برای مدتی ساختمان را تخلیه کنند و یا از رنگ های فاقد بو استفاده شود.

برای مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با مدیریت آقای شاهیان با شماره زیر تماس بگیرید:

09125661962