در کشور ما که از قدیم خانه تکانی عید از بایدهای سالانه مردم بوده، خیلی ها نقاشی و رنگ آمیزی خانه را نیز جزو خانه تکانی عید هر ساله انجام می‌دهند. برای خیلی ها بازسازی منزل در رنگ آمیزی خانه خلاصه می‌شود که البته شاید تغییر چندانی در ظاهر خانه ایجاد نکند ولی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هم فضای منزلتان را تمیز و نو می کند هم با هزینه پایین قابل انجام است.

چهار سبک نقاشی

روش های رایج در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

رنگ روغنی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین نوع رنگ آمیزی جهت نقاشی داخلی ساختمان و خارج از ساختمان می باشد.
سطوح به عمل آمده از این نوع روش بسیار صاف و صیقلی بوده و دوام رنگ در کنار توانایی ساخت طیف گسترده رنگها محبوبیت خاصی به این نوع روش بخشیده است، که پس از گذشت چندین دهه از ورود به بازار همچنان پا برجاست.
این رنگ را میتوان با استفاده از قلمو ، قلطک ، پیستوله و یا ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار داد.

نقاشی ساختمان با رنگ آکرلیک

رنگ آکلریک یکی از جدیدترین روش های نقاشی ساختمان بوده و با این نوع رنگ آمیزی توانایی رنگ آمیزی با سرعت عمل بسیار بالا به علت سریع خشک شدن رنگ امکان پذیر می باشد.
حلال رنگ آکرلیک ساختمان ، آب میباشد و برای شروع رنگ آمیزی و حل نمودن رنگ مقداری کمی آب به آن افزوده می شود.
رنگ اکرلیک را میتوان با استفاده از قلمو ، قلطک ، پیستوله و یا ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار داد.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک را نیز میتوان از روش های قدیمی و کاربردی صنعت نقاشی ساختمان نام برد ، حلال آب بودن رنگ در کنار روش ساده اجرایی رنگ پلاستیک ساختمان محبوبیت خاصی به این نوع رنگ بخشیده است.
روش استفاده از این نوع رنگ توسط نقاشان ساختمان به عنوان راحت ترین روش نقاشی و کم هزینه ترین روش در ساختمان قلمداد می گردد.
رنگ اکرلیک را می توان با استفاده از قلمو ، غلطک ، پیستوله و یا ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار داد.

پتینه کاری

پتینه و یا زنگاری کردن ، به روشی گفته می شود که نقاش با استفاده از انواع لوازم نقاشی و انجام روش های خلاقانه با استفاده از رنگ های روغنی و اکریلیک اقدام به ایجاد طرح های هماهنگ و زیبا در بافت های سنگ ، چوب ، فلزات و غیره می نماید.
پتینه کاری نیاز به دقت و تجربه و شناخت کامل مواد را می طلبد و یکی از خاص ترین روش های نقاشی ساختمان می باشد.

گروه نقاشی ساختمان باران با استادکاران نقاش حرفه ای و آموزش دیده با قیمت ارزان در خدمت شما می باشد. جهت سفارش و یا استعلام قیمت همین حالا تماس بگیرید.

شاهیان

چهار سبک نقاشی