آشنایی کامل با نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان کرج با نقاشی ساختمان باران

شهر زیبا و خوش آب و هوای کرج که دومین شهر مهاجر پذیر ایران پس از تهران بحساب می آید. اگر قصد عزیمت به این شهر را دارید شاید برایتان جالب باشد بدانید کرج به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران و بیست و یکمین شهر پرجمعیت خاورمیانه است. اگر ساکن شهر کرج هستید قطعا تاکنون از موقعیت جغرافیایی آن راضی بوده اید و زندگی در این شهر دوست داشتنی را دلپذیر میدانید. هزینه زندگی و خدمات شهر کرج نسبت به تهران از میزان پایین تری برخوردارند به همین دلیل زندگی در کرج بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. نقاشی ساختمان باران در این مقاله قصد دارد شما را با خدمات نقاشی ساختمان در کرج بیشتر آشنا کند و جزئیات کاملی را در اختیارتان قرار دهد. هر آنچه در مورد نقاشی ساختمان در کرج می خواهید بدانید اینجا است، تا پایان همراه نقاشی ساختمان باران بمانید.

انتخاب پوشش مناسب تأثیر زیادی در دکوراسیون محیط و روحیه ی افراد دارد. پس بهتر است این کار را به نقاشان خبره و با تجربه بسپارید تا بعداً دچار پشیمانی نشوید. در این مطلب قصد داریم تا جزئیات نقاشی ساختمان کرج را بیان کنیم تا شما بتوانید در شهر کرج و اطراف کرج بتوانید با آگهی کامل دست به انتخاب بزنید.

نقاشی ساختمان کرج

امروزه پیشرفت در ساختمان سازی باعث شده است که افراد برای پوشش دیوارها از رنگ ها و متدهای جدید استفاده کنند. نقاشی ساختمان به عنوان آخرین مرحله پوشش دهی به دیوارها بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های نقاشی ساختمان در کرج

از مهم‌ترین ویژگی های نقاشی ساختمان در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نقاشی ساختمان با قیمت مناسب و طبق تعرفه های تعیین شده از طرف اتحادیه می باشد.
  • از بهترین نقاش ساختمان کرج برای انجام خدمات استفاده می شود که این باعث ارائه ی خدمتی بی نقص و زیبا می شود.
  • نقاشی ساختمان فقط محدود به شهر کرج نمی باشد و در تمامی مناطق کرج نظیر گوهر دشت، عظیمیه، فردیس، حصارک و … و همچنین شهرهای اطراف کرج نظیر تهران، اندیشه، شهریار خدمات را انجام می دهند.
  • شرکت نقاشی ساختمان باران در کرج یکی از بهترین مجموعه ها برای ارائه خدمات مربوط به نقاشی و بازسازی دیوارها و نماها و … می باشد که دارای مدرک فنی حرفه ای و اتحادیه می باشد که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و به صورت هم‌زمان چندین پروژه را انجام و در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت تحویل می دهند.
  • امکان نقاشی در تمامی مکان ها نظیر نمای ساختمان ها، رنگ آمیزی ساختمان ها، نقاشی، رنگ آمیزی و نوشته بر روی دیوار مدارس و مهد کودک ها، خورده کاری های نقاشی ساختمان نظیر سقف و در و پنجره و … می باشد.
  • برای نمای ساختمان های که بلند است و نیاز به داربست برای انجام نقاشی است از طناب و کرایمر استفاده می شود‌.

قیمت نقاشی ساختمان کرج

به طور معمول قیمت نقاشی ساختمان در کرج طبق تعرفه های تعیین شده و گاها ارزانتر انجام می شود. انواع رنگ های ساختمانی با قیمت مناسب استفاده می شود. شما می توانید با انتخاب رنگ مورد نظر و بازدید کارشناسان از محل از قیمت دقیق خدمات مطلع شوید.

شرکت باران در کرج با داشتن انواع خدمات حرفه ای و ساده در تمامی ساعات شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند.

قیمت نقاشی ساختمان در کرج

مزایای نقاشی ساختمان در کرج

از مهم‌ترین مزایایی که می توان برای نقاشی ساختمان کرج برشمرد کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. زیبایی که بعد از پوشش دهی دیوارها توسط نقاشی و رنگ آمیزی حاصل می شود.

حساسیت نشان دادن در انتخاب رنگ و نوع رنگ در جلوه پایانی نقش زیادی دارد چون اولین چیزی که در دکوراسیون داخلی بیشتر از هر چیزی خودنمایی می کند و طول عمر بیشتری دارد و نمی توان هر ساله آن را تعویض کرد. نقاشی ساختمان است.

تمام مراحل انجام شده توسط نقاش ساختمان اگر با دقت و طبق اصول و زیر سازی مناسب انجام شود می توان طول عمر رنگ کاری را ۷ تا ۱۰ سال تضمین کرد.

اگر از کیفیت رنگ و بهترین نقاش در کرج مطمئن شدیم می توانیم از کیفیت کار پایانی نیز مطمئن شویم. مشاوره در انتخاب رنگ و طرح مورد نظر یکی دیگر از مزایای نقاشی ساختمان توسط شرکت باران می باشد که شما را با انواع ترکیب رنگ ها و جنس رنگ ها و کاربری آن ها آشنا می کند تا بتوانید با اطلاعات کافی محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

 

مراحل نقاشی ساختمان کرج

اینکه در نقاشی ساختمان کرج برای نمای ساختمان، مکان های عمومی، ویلاها، خانه های نوساز و کلنگی، ساختمان های اداری، پارک ها و فضاهای باز انجام گیرد مراحل متفاوتی دارد از زیرسازی و آماده سازی مکان مورد نظر گرفته تا ترکیب رنگ و رنگ کردن طی چندین مرحله کاری کاملاً تخصصی است و  هر مرحله ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد.

ولی به طور کلی مراحل نقاشی توسط نقاش ساختمان کرج شامل موارد زیر است:

  • در مرحله اول نقاش ساختمان به محل اعزام می شود و با متراژ دقیق مکان و برآورد دقیق هزینه ها و میزان رنگ مصرفی همه چیز را دقیقا بررسی و محاسبه می کند.
  • قبل از رنگ کاری حتماً تمام درزها ترمیم و دیوارها کاملاً گردگیری می شوند تا رنگ دچار لکه و تغییر رنگ نشود و از یک سمباته نرم بر برطرف کردن ناصافی های احتمالی اقدام می کنند.
  • رنگ را برای نقاشی آماده می کند و از غلظت آن اطمینان حاصل می کند تا پوشش دهی مناسب را داشته باشد.
  • برای شروع رنگ آمیزی بهتر است از سقف کار نقاشی شروع شود برای آسان‌تر شدن می توان از غلتک برای رنگ کاری استفاده کرد و به در دو مرحله یکی جهت تابش نور و دیگری عمود بر آن سقف را رنگ آمیزی کنید.
  • در مرحله بعد نقاشی درب ها و کابینت ها را انجام می دهند.
  • در مرحله آخر دیوارها را رنگ می زنند. اگر در محیط قصد دارید به صورت ترکیبی از رنگ و کاغذ دیواری استفاده کنید بهتر است اول کار رنگ را انجام دهید و بعد کاغذ دیواری تا رنگ بر روی کاغذ پاشیده نشود.

رنگ آمیزی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان کرج با داربست و طناب

برای نقاشی ساختمان کرج آن دسته از ساختمان هایی که دیوارهای مرتفع و بلندی دارند از داربست استفاده می شود تا علاوه بر تامین امنیت جانی نقاش، نقاشی ساختمان هم با کیفیت و به درستی انجام شود. در برخی مکان هایی که امکان دسترسی بنا به هر دلیلی دشوار است و نمی توان به راحتی به آن دست یافت استفاده از طناب نیز امکان پذیر است اما نه به طور دائم و معمول.

نکات ایمنی مهم در استفاده از داربست

  • بهتر است برای تامین امنیت عابران از پایین داربست از یک جان پناه یا حفاظ مستحکم فلزی یا چوبی استفاده شود تا مانع از ریزش یا سقوط مصالح یا ابزار بر روی افراد شود.
  • ایجاد دالان سرپوشیده در پایین داربست
  • تمامی داربست فلزی باشد و 1 متر از محل کار بلند تر باشد.
  • از نردبان های کوچک و چوبی به هیچ وجه استفاده نشود.
  • نردبان را از دو قسمت بالا و پایین به خوبی ببندید.
  • بهتر است نقاش ساختمان هنگام بالا و پایین رفتن از نردبان صورتش رو به آن باشد و به پشت جابجا نشود.
  • لوله های داربست محل خوبی برای جابجایی بین بخش های مختلف نیست.
  • کار برپایی داربست باید توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود هرگز فرد غیر حرفه ای نباید در انجام ان دخالت کند.
  • پرتاب ابزار نقاشی، سطل، چتکه، قلم مو یا هر چیز دیگری از بالای داربست اکیدا ممنوع است.
  • قطر بیرونی لوله ها باید 48.3 میلی متر و ضخامت اسمی آن 4 میلی متر باشد.
  • هر کز در ساخت داربست از لوله هایی که خم شده اند یا با حرارت برش داده شده اند استفاده نشود.
  • لوله ها به هیچ وجه شکاف یا بریدگی نداشته باشد.
  • بسته به سطح مورد نظر برای نقاشی ساختمان می توان داربست را به صورت عمودی یا افقی اجرا نمود.
  • قطعات به خوبی چفت و بست داده شوند و هیچ قسمتی از ان ها خردگی یا زنگ زدنگی نداشته باشد.

نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

خب رسیدیم به بخش چالش برانگیز بسیاری از خانواده های ایرانی که به عنوان سوال متداول از ما می پرسند. سوال اغلب افراد این است که: برای اینکه بتونیم خونه شیک و لوکسی داشته باشیم از رنگ های لاکچری ساختمان استفاده کنیم یا کاغذ دیواری های خوشگل؟

شاید انتخاب برایتان سخت باشد که بین بافت های زیبای رنگ های لاکچری ساختمان و نقش و نگارهای فریبنده و وسوسه انگیز کاغذ ویداری یکی را انتخاب کنید و حتی در برخی موارد از انتخاب یکی از گزینه ها همچنان پشیمان هستید و باز هم می خواهید دیگری را هم برای ساختمان خود تجربه کنید.

جای هیچ نگرانی نیست، می توانی از تلفیق کاغذ دیواری و رنگ ساختمان برای هرچه لوکس تر شدن منزل خود استفاده کنید. هیچ محدودیتی در انتخاب بخش های مختلف نخواهید داشت و هرکجا را که علاقمند باشید می توان با کاغذ دیواری یا رنگ پوشش داد. اگر در کنار این طراحی های فاخر، از نورپردازی، آینه کاری، دکوریهای زیبا و تابلو های ساده استفاده کنید خواهید دید که چطور خانه خود را تبدیل به یک مجموعه یا گالری با شکوه از آثار هنری کرده اید که هرگز از آن چشم نخواهید بست.

استفاده از دو متریال رنگ و کاغذ دیواری از جمله محبوب ترین روش های زیباسازی ساختمان است که بسیاری از مشتریان از آن استقبال می کنند و رضایت کامل از استایل جدید منزلشان دارند. در این زمینه شک نکنید و اگر همچنان مردد هستید، به توصیه نقاشی ساختمان باران از این روش استفاده کنید تا نتایجی خارج از حد تصور خود را دریافت نمایید.

 

نحوه انتخاب بهترین نقاش ساختمان

اگر برای نقاشی ساختمان در کرج به دنبال بهترین نقاش با قیمت مناسب هستید بهترین کار مراجعه به شرکت نقاشی ساختمان الماس می باشد. تمام نقاشان این مجموعه با داشتن مدرک فنی و حرفه ای و داشتن مدرک و مجوز اتحادیه کار خود را به نحو احسن به صورت فوری و شبانه روزی انجام می دهند. دقت، سرعت و کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های نقاش ساختمان می باشد.

 

جهت دریافت قیمت و سفارش نقاشی ساختمان با تماس بگیرید.

بازدید و مشاوره رایگان

شاهیان

تماس با نقاشی ساختمان الماس