قیمت نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران

یکی از موثرترین کارها برای ایجاد تنوع و تحول در ساختمان های مسکونی و اداری رنگ آمیزی دیوارها و درب و پنجره ها می باشد ، نقاشی ساختمان در تهران یکی از کار های موثر در زیبایی خانه است ، به همین جهت نقاشی ساختمان باران که با ارائه بهترین متد روز و استفاده از باکیفیت ترین رنگ های ساختمانی و نقاشان و استاد کاران حرفه ای و خوش اخلاق میتواند ، به محل زندگی و کار شما روحی دوباره ببخشند .

هنوز به نقاشی ساختمان نیاز داریم ؟

یکی از متنوع ترین و به صرفه ترین مراحل بازسازی و زیبا سازی منازل و ادارات رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان می باشد ، تنوع کاری که در کار نقاشی ساختمان در تهران می باشد ، باعث شده کار بازسازی منازل متمایزتر و چشمگیری بیشتری نسبت به بقیه نقاشان ساختمانی داشته باشند و احساس رضایت مشتری از کارهای خدماتی این شرکت بسیار بالا بوده است .
شرکت نقاشی ساختمان باران ، با بهره گیری از نقاشان مجرب و حرفه ای و استفاده از رنگ ها و ابزارهای با کیفیت و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و با کمترین بهم ریختگی منزل توانسته است اعتماد ور ضایت شهروندان عزیز تهران بزرگ را جلب کند و این افتخاری در خدمت رسانی به مردم می باشد.

بهترین قیمت نقاشی ساختمان

چه زمانی خانه یا محل کار نیاز به نقاشی دارد ؟

اغلب افراد برای تنوع در محیط زندگی و زیباتر شدن خانه تصمیم به نقاشی ساختمان می گیرند و با استفاده از نقاشان ساختمانی باران و گرفتن مشاوره های دقیق از آنان که به صورت رایگان است میتوانید به طور مناسب اقدام به تغییر و تنوع محل زندگی و کاری خود کنید،در برخی موارد نیز به علت جابجایی و تغییر محل سکونت ، ساختمان مد نظر از لحاظ ظاهری جلوه مناسبی ندارد و یا مطابق سلیقه ما نمی باشد و نیاز به یک بازسازی اساسی دارد که در این زمینه نقاشان ساختمانی باران شعبه نقاشی ساختمان در تهران با رفع نواقص و با استفاده از مهارت و تخصص خود یک خانه دلنشین و مطابق میل و سلیفه شما ،منزل و محل کار جدید را برای شما شهروندان آماده می کند .

نقاشی ساختمان ، فقط منوط به ساختمان های قدیمی یا فرسوده نمی باشد ، بلکه امروزه ساختمان ها و آپارتمان های نوساز نیز با بهره گیری از نقاشان ساختمان تهران و هنر کاری آنها ، زیبایی خیره کننده ای به آپارتمان های نوساز خود می دهد.

برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار نیاز نیست وسایل خانه را تعویض کنید و متحمل هزینه های هنگفت شوید ، شما می توانید با استفاده از هنر نقاشان ساختمانی تهران با هزینه ای معقول و به صرفه ، یک تغییر محسوس و اساسی به منزل تان بدهید و از محیط زیبای منزل و محل کار خود لذت ببرید.

مراحل نقاشی ساختمان

اولین و اساسی ترین مرحله در نقاشی ساختمان مرحله زیر سازی و بتونه کشی دیوارها و سقف می باشد ، دیوارها اغلب بر اثر ضربه یا میخ یا نم و ترک دچار آسیب می شوند و ظاهری نامناسب پیدا میکنند ، لازمه کار نقاشی تمیز و حرفه ای بازسازی و بتونه کاری این نواقص می باشد، که استاد کار با استفاده از بتونه تمام این موارد را درست میکند و با استفاده از سمباده تمام پستی و بلندی های دیوار را میگیرد ، و دیواری صاف و یک دست ایجاد میکند این کار باعث میشود بعد از رنگ کردن دیوار بسیار جلوه مناسبی داشته و رنگ خوب پوشش داده شود.

 

  • بتونه کاری سقف

    سقف خانه بسیار مهم می باشد زیرا بعد از رنگ آمیزی بسیار به چشم می آید و جلوه ی خاصی به خانه می بخشد ، سقف خانه مشکلاتی از قبیل ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن دارد که باید قبل از رنگ آمیزی به وسیله بتونه تمام این موارد را برطرف کرد و با سمباده سطحی صاف و بدون نقص ایجاد کرد ،کار زیرسازی سقف کاری سخت می باشد که فقط استاد کاران حرفه ای میتوانند از پس آن بر بیایند و کاری بدون نقص ارائه دهند.

 

  • رنگ آمیزی دیوارها و سقف

    بعد از مراحل زیر سازی و بتونه کاری و سمباده کشی و رفع نواقص نوبت به رنگ آمیزی آن می رسد ،رنگ آمیزی ابتدا با انتخاب رنگ مناسب محل و نوع رنگ هم به وسیله قلمو و هم غلتک انجام می گیرد ، برای انتخاب رنگ مناسب می توانید از نقاشان ساختمان باران شعبه نقاشی ساختمان در تهران مشاوره رایگان دریافت کنید تا بر اساس تجربه خود بهترین انتخاب را داشته باشید . نقاشان ساختمان تهران از بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها که ماندگاری و پوشش دهی بسیار بالایی دارند که در کار خود استفاده میکنند ، رنگ آمبزی سقف بیشتر با رنگ پلاستیک و رنگ های روشن صورت می گیرد تا خانه دلباز تر و روشن جلوه کند .

 

  • نقاشی در و پنجره و نرده ها

    برای تکمیل کردن کار نقاشی نیاز است که درها و پنجره ها و نرده ها نیز با توجه به رنگ دیوار ها تغییر کند و هارمونی مناسبی ایجاد کند .

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

انواع رنگ ها و موارد استفاده از آنها

 

  • رنگ های روغنی

    رنگ های روغنی دارای دو نوع مات و براق هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارد و متفاوت از یکدیگر هستند و برای مکان های خاص خود بکار می روند ، برای فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه  باید از رنگ های قابل شستشو (روغنی) استفاده کرد ، همچنین برای درب ها و پنجره ها و نرده ها از رنگ روغنی استفاده میکنند . یکی از معایب رنگ روغنی دیر خشک شدن این نوع رنگ می باشد که وقت و زمان بیشتری می طلبد.

 

  • رنگ پلاستیک

    رنگ های پلاستیک قابل شستشو نیستند . این نوع از رنگها بدون بو بوده و اصولا برای پوشش دهی سقف ها و فضاهایی مانند اتاق ها و پذیرایی مناسب می باشند . همچنین این رنگها می توانند ارتفاع سقف را نیز بلندتر نشان دهند. رنگ های پلاستیک نقص ها را بهتر پوشش می دهند . رنگ های پلاستیک بر پایه آب می باشند به عبارت دیگر حلال آنها آب است . و سریع خشک می شوند. و با آب هم پاک می شوند. و به علت زود خشک شدن سرعت کار را بالا میبرند وپر کاربردتر هستند

 

  • رنگ آکرلیک

    نوعی رنگ روغنی و بی بو می باشد و تمام خاصیت های رنگ روغنی‌ که حلال آن فراورده های نفتی (تینر) می باشد را دارد اما کیفیت پایین تری‌ نسبت به رنگ روغنی حلال تینر دارند ، تنها حسن این رنگ ها بدون بو بودن آنها و خشک شدن سریع این رنگ هاست ، از این رنگ ها در نمای ساختمان هم استفاده میشود ، و حلال این رنگ ها آب می باشد.

09125661962

شاهیان