قیمت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان متری چند است ؟

لیست قیمت نقاشی ساختمان 98 گروه نقاشی ساختمان باران به شرح ذیل می باشد:

رنگ روغنی: 10 هزار تومان

رنگ پلاستیک: 8 هزار تومان

رنگ اکریلیک: 8 هزار تومان

رنگ بلکا: 8 هزار تومان

رنگ مولتی کالر: 8 هزار تومان

رنگ کنیتکس: 15 هزار تومان

رنگ نما: 17 هزار تومان

جهت دریافت قیمت اپوکسی ، رنگ چوب و کاغذ دیواری تماس بگیرید. بازدید و مشاوره نیز رایگان می باشد.

قیمت نقاشی ساختمان

آقای شاهیان

09125661962

 

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

در شهر بزرگ تهران تعیین قیمت نقاشی ساختمان به عواملی همچون ، تعداد کارگران، استادان نقاش، اجرای رنگ بر روی سطوح مختلف، نوع رنگ انتخابی مورد نظر، نوع قرار داد و توافق شرکت با مشتری، انجام کار توسط پیمانکاران و … بستگی دارد .

  •  پوشش سطحی قبلی

منظور از پوشش سطحی قبلی همان رنگ یا کاغذ دیواری است ، که دیوار شما را پوشش داده است ، و حال میخواهید از رنگ جدید برای پوشش استفاده کنید ، برای همین است که جدا کردن رنگ و یا تمیز کردن رنگ بلکا هزینه بر خواهد بود .

  • رنگ آمیزی برای سطوح غیر گچی

منظور از سطوح غیر گچی ، زمانی است که شما مکانی را تازه ساخته اید و یا دیوار شما از سیمان و بتن است که چون این مواد سختی دارند ، رنگ بیشتری مصرف می کند و مدت زمان بیشتری طول می کشد .

  • نقاشی ساختمان سقف

حتما تا حالا دیده اید ، که سقف خانه دچار ترک خوردگی یا نم و رطوبت سقف شده است ، در این زمان برای خراب نشدن نمای خانه خودتان ، نقاشی ساختمان باران با به صرفه ترین و کمترین هزینه سقف را برای شما به شکل روز اول باز می گرداند .

  • نقاشی درب و پنجره ساختمان

گاهی اوقات فقط نیاز شما برای رنگ آمیزی و یا نقاشی به درب و پنجره است ، البته چون درب و پنجره دارای جنس سخت و در معرض زنگ زدگی است ، باعث میشود جلوه خوبی نداشته باشد و اگر شما نمیخواهید هزینه زیاد انجام دهید ، میتوانید با ما تماس بگیرید . و با کمترین هزینه اموری که در ذهن تان بود را اجرا کنید .

  • نقاشی ساختمان خرده کاری

شرکت نقاشی ساختمان باران ، خدماتی از قبیل ، نقاشی خرده کاری که عبارت است از : لکه گیری دیوار ، سقف منزل ، در و پنجره ، نرده راه پله و … را با بهترین قیمت نقاشی در تهران به شما ارائه می دهد . قیمت این خدمات با بازدید رایگان از محل  تعیین می شود ، واین قیمت به عواملی همچون پوشش سطح و متراژ و خرابی ها و … بستگی دارد . اگر گچ یا سطح زیرین دچار خرابی باشد ما خرابی آن را رفع می کنیم .

  • نقاشی ساختمان قدیمی

بعضی از ساختمان ها هستند ، که به دلیل عمر طولانی نیاز به بازسازی دارند ، برای همین نقاشی ساختمان باران در این زمینه با ارائه خدماتی چون ، تعویض سرویس بهداشتی ، اپن آشپزخانه ، در و پنجره و … و دادن ایده های جدید در این زمینه به شما مشتریان عزیز کمک میکنند تا بهترین و با سلیقه ترین نما را رقم بزنید.

 

قیمت نصب کاغذ دیواری تهران

  • کاغذ دیواری

موارد استفاده از کاغذ دیواری امروزه بسیار افزایش یافته ، علت این جذابیت نصب سریع و آسان و تنوع کاری و زیبایی خاص این محصول می باشد و همچنین برای نصب آن نیاز نیست کل وسایل منزل جمع آوری شود و ریخت و پاش کمتری دارد ، کاغذ دیواری ها انواع مرغوب و معمولی دارند یا به صورت پوستر بر روی یک دیوار می توان استفاده کرد ، که بسیار زیبا و جذاب می باشند ، همچنین نقاشی ساختمان باران با بهترین قیمت در مشاوره و خرید و نصب کاغذ دیواری در کنار شما است .

کاغذ دیواری ارزان

 

آقای شاهیان

09125661962